Zgłoszenie Sprzętu do Naprawy
Zgłoszenia sprzętu Klienta do serwisu może nastąpić na trzy sposoby:


- poprzez formularz zgłoszeniowy (forma preferowana)
- pocztą elektroniczną, adresy w dziale Kontakt
- telefonicznie - w sytuacjach gdy klient nie ma dostępu do Internetu

Przed wypełnieniem formularza zgłoszenia proszę się zapoznać z treścią REGULAMINU SERWISU.


Nie masz czasu zawieźć uszkodzonego sprzętu do serwisu?

Jesteś zapracowany? Nie masz ochoty na jeżdżenie po serwisach?

Chcesz zaoszczędzić pieniądze i swój czas? Dobrze trafiłeś!

Bezpłatnie odbierzemy Twój sprzęt z dowolnego miejsca w Warszawie i okolicach oraz dostarczymy po zakończonej naprawie

Specjalnie dla Ciebie… mamy usługę dopasowaną do Twoich potrzeb! Bez wychodzenia z domu w systemie "Door-to-Door" - czyli od drzwi do drzwi , zgłosisz sprzęt do naprawy


Po otrzymaniu zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem:
0602 44 37 34


Kolejność postępowania:
1. Kontakt z nami w celu ustalenia szczegółów (telefon, mail, formularz kontaktowy)
2. Kontaktujemy się z Klientem i umawiamy się na odbiór - nasz pracownik odbiera sprzęt i dostarcza go do naszego serwisu
3. Diagnoza sprzętu w naszym serwisie - telefoniczna informacja zwrotna dla Klienta o ewentualnych kosztach naprawy
4. Decyzja o naprawie (w przypadku braku decyzji - odsyłamy sprzęt do klienta
5. Naprawa i testy naprawionego sprzętu - klient otrzymuje informację o gotowości sprzętu i umawiamy się na dostarczenie go w dogodnym dla Klienta terminie

Korzyści dla klienta:
Korzystając z naszej usługi oszczędzasz czas i nie musisz się martwić o swój sprzęt. Odbierzemy go czy to z domu czy z pracy, a nawet z dowolnie umówionego miejsca. A po naprawie dostarczymy sprawny sprzęt w ustalone miejsce. W każdej chwili można zweryfikować stan realizacji zlecenia.

Realizujemy wiele nietypowych zleceń. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Usługa door-to-door jest całkowicie darmowa i cieszy się coraz większym powodzeniem wśród Klientów, zarówno biznesowych jak i indywidualnych !



Naprawa Drogą Wysyłkową

Jeśli w Twojej okolicy nie znalazłeś profesjonalnego serwisu możesz przesłać laptopa do nas.

- Wystarczy, że odpowiednio spakujesz laptopa i wyślesz go pocztą lub kurierem
- Nasi technicy zrobią dla Ciebie całkowicie darmową wycenę naprawy
- Skontaktujemy się z Tobą i podadamy Ci koszty naprawy abyś szybko mógł podjąć decyzję o naprawie
- Po naprawie odeślemy sprzęt do Ciebie i udzielimy gwarancji

Jak zapakować laptopa do wysyłki ?

Laptop to delikatne urządzenie i z tego względu należy go odpowiednio zapakować.
Najlepiej włożyć go do oryginalnego pudełka. Jeśli, z jakiegoś względu nie posiadasz już oryginalnego opakowania spakuj laptopa w inny karton i obłóż dookoła styropianem, gąbką lub folią bąbelkową.

Gdzie mam wysłać laptopa ?

Laptopa wyślij na adres: KONTAKT

BP-ProSerwis, Paweł Bułanowski, Ul. Akacjowa 6, 05-250 Radzymin



Co jeszcze wysłać z laptopem?

Spakuj laptopa i zasilacz oraz dołącz pisemny opis usterki i Dane Kontaktowe.

Kiedy dostanę informację na temat wyceny naprawy?

Informację o kosztach naprawy dostaniesz w ciągu jednego dnia roboczego od otrzymania sprzętu.

Teraz spakuj laptoa i wyślij go do nas na bezpłatną diagnozę.



DOSTARCZENIE SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO SERWISU PRZEZ KLIENTA

W celu dostarczenia sprzętu do serwisu prosimy o wcześniejszy KONTAKT z obsługą serwisu.
Sprzęt do naprawy przyjmowany jest pod wskazanym niżej adresem:

BP-ProSerwis, Paweł Bułanowski, Ul. Akacjowa 6, 05-250 Radzymin



Procedura naprawy:
1. Klient dostarcza sprzęt do serwisu
2. Serwis określa wstępny kosztorys
i przybliżony czas realizacji naprawy komputera / laptopa, oraz nadaje numer RMA
3. Serwis przyjmuje sprzęt do naprawy wydając Klientowi rewers serwisowy z nadanym numerem RMA
4. Serwis dokonuje pełnej diagnostyki uszkodzenia
5. Klient zostaje poinformowany o przybliżonej cenie naprawy
7. Serwis ustala termin odbioru sprzętu i rozliczenia usługi
8.Sprzęt zostaje odebrany przez Klienta, wraz z gwarancją oraz Fakturą Vat

W sytuacjach nie cierpiących zwłoki, istnieje możliwość telefonicznego ustalenia odbioru w dniu wolnym od pracy

15% ZNIŻKI NA WSZYSTKIE USŁUGI DLA KLIENTÓW KTÓRZY SAMODZIELNIE DOSTARCZĄ SPRZĘT DO SERWISU I SAMODZIELNIE GO ODBIORĄ


2011 BP-ProSerwis all Rights Reserved / Designed by JTArtSite